torsdag 6. oktober 2011

Enkel baderomsfiksing

Små forandringer som pynter opp litt på et ellers kjedelig bad... Merker at så fort øyet har noe pent å hvile på så legger jeg litt mindre merke til resten av rommet. Og det hjelper veldig mye å få bort kjedelig plastbeholdere fra butikken og heller putte ting som f.eks. q-tips i fine glass. Øyenstikker-etiketten er en merkelapp fra et skjerf jeg kjøpte en gang. Jeg liker å samle på fine etiketter o.l. som inspirerer, og nå fant jeg noe å bruke de til:) Enkel og veldig billig pynt!

(Beklager dårlig bildekvalitet, er vanskelige lysforhold på det lille badet vårt...)

Og jeg har endelig fått meg en dymo:) Rart hvor moro en liten plastikkdings kan være, nå prøver jeg bare å begrense meg, sånn at ikke hele leiligheten blir "dymofisert":P Falt helt for dette søte sitatet fra Ole Brumm, nå kan jeg lese det hver gang jeg befinner meg på dette lille rommet;) Og kanskje jeg kan mislike flisdekoren litt mindre, siden den matcher dymoen... Neste baderoms-ide er å finne en gren å bruke til håndkleoppheng, badet trenger litt varme, naturlige innslag. Jeg må bare komme meg en tur til skogs i dagslys først. Ha en flott kveld!


4 kommentarer:

Therese sa...

Enkle ideer som gjør masse for rommet. Jeg klarer heller aldri å kaste fine merkelapper og har en del fra Tine K. Jeg likte denne ideen veldig godt :) Kan jeg forresten spørre hvor du har kjøpt dymoen din?

Håper du får en fortsatt fin kveld :)

Frøken Kringle sa...

Så kreativ bruk av glass og etiketter=)
En dymo står på ønskelisten min også. Men det ender nok med at jeg må kjøpe den selv for når jeg nevnte det for mannen kunne ikke han forstå hva jeg skulle bruke den til.
Jeg tenker jeg viser han de fine bildene du har tatt, så endrer han nok mening;)

Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld.

Hilsen Kathrine

Åpent^hus sa...

hei Tonje
lenge siden
grattis med dymo! :)

Marianne sa...

Gratulerer med femteplassen! :D Kult.